GISMETEO: Погода по г. ХерсонGISMETEO: Погода по г. ХерсонGISMETEO: Погода по г. Херсон
Четверг, 28 Ноя 2024, 05:30
Приветствую Вас Гость | RSS

Специалист гражданской защиты             Херсон


Форма входа

Календарь
«  Апрель 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Статистика

Главная » 2015 » Апрель » 22 » Примірне положення про формування цивільного захисту
19:57
Примірне положення про формування цивільного захисту

 

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

31. 01.2015           м. Київ             № 113

 

Про затвердження Примірного положення

про формування цивільного захисту

Відповідно до пункту 6 Порядку утворення, завдань та функцій формувань цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2013 року № 787, та з метою визначення організаційної структури формувань цивільного захисту, порядку їх оснащення технікою і майном

НАКАЗУЮ:

1.    Затвердити Примірне положення про формування цивільного захисту, що додається.

2.    Департаменту юридичного забезпечення МВС (Горбась Д.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.

3.    Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної служби України з надзвичайних ситуацій Бочковського С.С.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

Міністр                                А.Б. Аваков

 

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

27.03.2015    м. Київ     № 451/5

Про визнання акта таким,

що не підлягає державній реєстрації

 

Відповідно до підпунктів «в», «д» пункту 5 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731,

НАКАЗУЮ:

1.    Визнати наказ Міністерства внутрішніх справ України від 31 січня 2015 року № 113 «Про затвердження Примірного положення про формування цивільного захисту» таким, що не підлягає державній реєстрації.

2.    Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності забезпечити виконання цього наказу.

 

Міністр                                                                                                                                     Павло ПЕТРЕНКО

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства внутрішніх справ

України

31 січня 2015 року № 113

 

 

Примірне положення

про формування цивільного захисту

 

І. Загальні положення

1.    Формування цивільного захисту (далі - формування) – позаштатні підрозділи, які утворюються суб'єктами господарювання на непрофесійній основі згідно з вимогами Порядку утворення, завдань та функцій формувань цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2013 року № 787 (далі - Порядок), для проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, у тому числі тих, що виникли внаслідок воєнних (бойових) дій чи терористичних актів, а також проведення відновлювальних робіт, які потребують залучення населення і техніки.

2.    У своїй діяльності формування керуються Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України та цим Положенням.

 

II. Основні завдання, функції та права формувань цивільного захисту

1. Основними завданнями формувань є:

проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій (крім аварійного обслуговування суб'єктів господарювання та окремих територій), у тому числі ситуацій, що виникли внаслідок воєнних (бойових) дій або терористичних актів;

проведення відновлювальних робіт, що потребують залучення великої кількості людей і техніки у мирний час та в особливий період;

здійснення заходів щодо життєзабезпечення населення, яке постраждало від надзвичайних ситуацій, воєнних (бойових) дій або терористичних актів;

виконання робіт з локалізації зони впливу шкідливих і небезпечних факторів, що виникають під час аварійних ситуацій і аварій на об'єкта підвищеної небезпеки;

гасіння великих пожеж;

проведення спеціальної обробки техніки, будівель, майна, територій та санітарної обробки людей;

інженерне, транспортне, матеріально-технічне забезпечення заходів цивільного захисту;

забезпечення функціонування системи зв'язку цивільного захисту;

обслуговування захисних споруд цивільного захисту.

 

2.    Відповідно до покладених завдань основними функціями формувань є:

проведення загальної та спеціальної розвідки у зоні надзвичайної ситуації;

пошук, рятування та надання домедичної допомоги постраждалим;

здійснення заходів щодо локалізації надзвичайних ситуацій, у тому числі, тих, що виникли внаслідок воєнних (бойових) дій або терористичних актів;

рятування матеріальних та культурних цінностей;

здійснення заходів щодо відновлення роботи пошкоджених об'єктів життєзабезпечення населення;

санітарне очищення та знезараження території.

 

3.    Формування мають право на:

отримання інформації про надзвичайну ситуацію та заходи необхідної безпеки;

безперешкодний доступ на територію суб'єктів господарювання, що постраждали внаслідок надзвичайної ситуації;

вимогу від усіх осіб, які перебувають у зоні надзвичайної ситуації, дотримання встановлених норм безпеки.

 

4.    Керівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування та суб'єктів господарювання, що утворюють формування, можуть визначати для формувань інші завдання та функції залежно від їх функціонального призначення.

 

5.    Порядок розгортання та приведення у готовність формувань визначається планами приведення у готовність цих формувань.

 

III. Керівництво формуваннями цивільного захисту

 

1.    Безпосереднє керівництво формуванням здійснює його командир (начальник), який призначається рішенням органу державної влади, органу місцевого самоврядування або суб'єкта господарювання, що утворив таке формування, відповідно до укладеного трудового договору суб'єкта господарювання згідно з рішенням про утворення таких формувань.

 

2.    Командир (начальник) формування зобов'язаний:

здійснювати керівництво формуванням;

визначати першочергові завдання та напрями діяльності формування;

забезпечувати рівень готовності формувань до дій за призначенням;

співпрацювати за дорученням керівника органу державної влади, органу місцевого самоврядування або суб'єкта господарювання, що утворив таке формування, з іншими формуваннями;

аналізувати та узагальнювати результати діяльності формування;

звітувати керівництву про проведену роботу;

організовувати та проводити підготовку працівників формування до дій у

надзвичайних ситуаціях;

здійснювати інші повноваження відповідно до чинного законодавства та завдань, покладених на формування.

 

3.    Командир (начальник) має право:

брати участь у розробленні документів, пов'язаних з діяльністю формування;

надавати пропозиції керівництву щодо вдосконалення роботи формування, покращення умов праці, матеріального стану та соціального захисту його працівників;

надавати пропозиції щодо заохочення та накладення дисциплінарних стягнень на працівників.

 

IV. Організаційна структура формувань цивільного захисту

 

1.    Організаційна структура територіальних та об'єктових формувань визначається органами державної влади, органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання, які утворили ці формування, з урахуванням Примірного розрахунку створення територіальних та об'єктових формувань цивільного захисту (додаток 1) та Рекомендованих організаційних структур та оснащення формувань цивільного захисту   (додаток 2).

2.    Переліки об'єктових формувань цивільного захисту (найменування формувань та кількість працівників, які залучаються до них) на об'єктах, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади, на які покладається утворення функціональних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, визначаються у положеннях про такі функціональні підсистеми, що затверджуються у встановленому порядку.

3. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та суб'єкти господарювання, які утворили формування, залежно від можливостей можуть змінювати кількість техніки і працівників в організаційних структурах територіальних та об'єктових формувань в межах, що дозволяють цим формуванням виконувати завдання за призначенням.

 

V. Порядок оснащення формувань цивільного захисту технікою і майном 1.    Табель оснащення формування технікою і майном розробляється на підставі визначеної організаційної структури формування, а також Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200.

2.    За працівниками закріплюються визначені для використання під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт техніка і майно суб'єктів господарювання, що утворили формування, в обсягах, передбачених у положеннях про відповідне формування.

 

3.    Облік техніки і майна, визначених для використання під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ведеться суб'єктами господарювання, що утворили формування.

 

 

Начальник Департаменту юридичного

забезпечення Міністерства внутрішніх

справ України                                                Д.В.Горбась

 

Скачать здесь:

http://sector-cz-koms.at.ua/load/dokumenty_dlja_predprijatij/dokumenty_ogd/primirne_polozhennja_pro_formuvannja_civilnogo_zakhistu/8-1-0-134

Просмотров: 12837 | Добавил: tegin
Херсонский ТОП Украинский портАл